پرسش های متداول
شما با خواندن پرسشهای متداول با نحوه ارسال محصولات، پیشنهادهای شگفت انگیز، کدهای تخفیف، رویههای بازگردانی و پرداخت سفارشات آشنا خواهید شد
ثبت و پیگیری سفارش
1 – آیا برای خرید از وب سایت میلیوس پرفیوم ، باید در سایت نام نویسی کنم؟
پاسخ : بله ، با ثبت نام در سایت میتوانید محصول را به سبد خرید اضافه کنید و در مراحل بعدی خرید و سفارش را ثبت نمایید.
2 – آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ : شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
3 – آیا میتوانم برای شخص دیگری از وب سایت عطر میلیوس خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ : بله، پس از انتخاب محصولات مورد نظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، در مرحله تسویه حساب در بخش “اطلاعات شما”، میتوانید مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.
4 – آیا میتوانم محصولاتی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ : خیر، در حال حاضر تنها محصولاتی امکان سفارش گذاری دارند که در وب سایت عطر میلیوس با وضعیت “قابل سفارش” و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
5 – از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
پاسخ : در پروفایل خود میتوانید از وضعیت سفارشات خود مطلع شوید.
6 – میتوانم سفارشم را لغو یا تغییر بدهم؟
پاسخ : تا پیش از تایید نهایی و پرداخت سفارش شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
محصولات عرضه شده در میلیوس پرفیوم
1 – محصولاتی که موجود نیستند، چه زمانی در وب سایت پرفیوم میلیوس برای فروش عرضه خواهند شد؟
پاسخ : گاهی به دلایل مختلف وضعیت محصول به “ناموجود” تغییر پیدا میکند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال وب سایت میلیوس پرفیوم تلاش میکند تا این محصول مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند.
پرداخت سفارش
1 – مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
پاسخ : بعد از تایید سفارش نحوه پرداخت به اطلاع کاربر خواهد رسید.
2 – آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ : در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
3 – آیا میتوانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ : خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی وب سایت میلیوس پرفیوم از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
ارسال سفارشات
1 – هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ : هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در برگه “پرداخت” به آگاهی مشتریان میرسد.
2 – پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
پاسخ : زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه رویه های ارسال سفارش مراجعه کنید.
4 – سفارشها چه زمانی به پست تحویل داده میشود؟
پاسخ : همه سفارشها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشهای میلیوس پرفیوم میشوند.
5 – آیا میتوانم سفارشی را که با پست پیشتاز ارسال شده رهگیری کنم؟
پاسخ : بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله را در آدرس زیر وارد کنید:
بازگردانی سفارشات
1 – آیا همه محصولات، شامل خدمات پس از فروش میشوند؟
پاسخ : برای دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط استفاده از خدمات پس از فروش محصول به برگه رویههای بازگردانی مراجعه کنید.
2 – اگر محصول ارسال شده با آنچه سفارش دادهام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ : وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول، به واحد خدمات پس از فروش وب سایت میلیوس پرفیوم ، از طریق تلفن اطلاع داده شود. برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به برگه رویههای بازگردانی مراجعه کنید.
3 – اگر محصولی که خریداری کردهام، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ : آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول، به خدمات پس از فروش وب سایت میلیوس پرفیوم ، از طریق تلفن اطلاع داده شود. برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به برگه رویههای بازگردانی مراجعه کنید.
کد تخفیف
1 – آیا امکان چندین بار استفاده از یک کد تخفیف وجود دارد؟
پاسخ : خیر، کد تخفیف فقط یک بار قابل استفاده است.
2 – آیا امکان استفاده از کد تخفیف در هر زمانی وجود دارد؟
پاسخ : خیر، کد تخفیف دارای بازه زمانی است و فقط در بازه زمانی قابل استفاده است.
پیشنهاد شگفت انگیز
1 – محصولات چه زمانی در طرح پیشنهاد شگفت انگیز قرار میگیرند؟ آیا از قبل میتوان باخبر شد؟
پاسخ : امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح پیشنهاد شگفت انگیز را کارشناسان میلیوس پرفیوم با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی میکنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت پیشنهاد شگفت انگیز، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد.
2 – آیا میتوانم محصولاتی را که قبلاً در طرح پیشنهاد شفگت انگیز عرضه شده است و دیگر امکان خرید با آن شرایط وجود ندارد، با همان قیمت سفارش دهم؟
پاسخ : طرح پیشنهاد شگفت انگیز چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها چند ساعت فرصت دارید سفارش خود را با قیمت تخفیف ویژه ثبت کنید و پس از آن قیمتها به حالت اول برمیگردند.
3 – آیا میتوانم محصولاتی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز عرضه شده است با تعداد بیش از یک عدد خریداری کنم؟
پاسخ : بله، در ساعات فروش پیشنهاد شگفت انگیز کاربران میتوانند سفارش خود را بدون محدودیت تعداد خریداری کنند.
قیمت
1 – آیا قیمت محصولات در وب سایت میلیوس پرفیوم به روز هستند؟
پاسخ : بله، وب سایت میلیوس پرفیوم به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.
2- آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا قیمتها متفاوت خواهد بود؟
پاسخ : در حال حاضر محاسبه تخفیف برای همه مشتریان فقط بر اساس سیستم پیشنهاد شگفت انگیز امکان پذیر است.
نحوه فعالیت میلیوس پرفیوم
1 – آیا میلیوس پرفیوم در سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟
پاسخ : میلیوس در هیچ نقطهای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد.